Friday, July 7, 2017

RAHSIA KULIT MOIST


Tahu tak kalau siapa yang kulit kering akan nampak lebih cepat tua dari yang kulit lembab?

Tengok artis korea. Yang kulit kering semua watak-watak tua. Mak mak ngan nenek-nenek dia.

Ehh, camne Balqis tahu?

Dah kalau hari-hari TV kat rumah tu kena conquer dengan 'hantu' cerita korea, dari tak tahu pun terus jadi tahu lah gamaknyaa 😪

Kenapa jadi macam tu?

Okey bayangkan kalau daun pokok yang selalu kena siram dengan yang tak kena siram.

Daun yang kena siram tu nampak lagi segar kan?

So macam tu lah jugak kulit kita.

Macam mana nak jadi kulit yang kering jadi lembab? Atau macam mana nak jadikan muka sentiasa lembab?

Image may contain: 1 person, smiling, close-up




🍅
 VITAMIN E 🍅


Bertindak melindungi sel dari radikal bebas yang merosakkan sel dalma tubuh, mengakibatkan penyakit dan juga mempercepatkan proses penuaan

Melembapkan kulit 

Awet muda 

Memudarkan parut 

Mencerahkan kulit 

Melindungi kulit dari sinaran uv yang merbahaya 

Orang yang kulit berjerawat TAK BOLEH MAKAN VITAMIN E selagi tak detox dan selagi semua jerawat kecut.

Tapi boleh buat masker.

Nak awet muda jugak meh roger kita laju laju okeyy 😘

014.7371.574

www.wasap.my/60147371574

#bzshaklee




No comments:

Post a Comment