Tuesday, March 12, 2013

. .

Assalamualaikum

Alhamdulillah , thank you for another day :)

* mohon baca dengan nada yang lemah lembut , memandangkan aku ni lemah lembut orangnya. haha *

First of all , just get your life. Jalani hidup baru. buat apa nak sesak sesak kan diri kau fikirkan aku. Aku tengah tenang je skarang. bila aku dah suka hidup macam ni , semestinya aku akan cuba elak benda yang boleh sesak kan kepala aku. betul tak?

Kau bukan tak kenal aku , bila aku tak suka , memang aku tak suka dan aku pun takkan pernah cuba untuk suka dan terima benda tu. Kau kata kau kenal aku camne , jadi jangan tunggu lagi. Jangan bazirkan masa kau tunggu orang yang tak pernah hargai kau , macam aku ni haa.

Kau nampak baik aku je kan , kau tak penah nampak jahat aku camne kan. haa , ni haa aku tulis nak bagi kau nampak aku ni jahat sikit kat mata kau. Jahat tak aku? heh

p/s : kau tak nampak ke gaya kalau orang dah taknak? 

No comments:

Post a Comment