Tuesday, March 19, 2013

Diagram

Assalamualaikum :)

Hari ni ada kerja. involve dalam buat proposal. waaa. suka . haha. walaupun untuk diagram je. huhu.

dah berpuluh kali ulang lagu ni , sedih plak tetiba bila dengar lagu ni. tang mana sedih pun tak tahu. haha



jemput dengar :)

Tuesday, March 12, 2013

. . .

** Habis jahat dah rasanya tu -.-' **


. .

Assalamualaikum

Alhamdulillah , thank you for another day :)

* mohon baca dengan nada yang lemah lembut , memandangkan aku ni lemah lembut orangnya. haha *

First of all , just get your life. Jalani hidup baru. buat apa nak sesak sesak kan diri kau fikirkan aku. Aku tengah tenang je skarang. bila aku dah suka hidup macam ni , semestinya aku akan cuba elak benda yang boleh sesak kan kepala aku. betul tak?

Kau bukan tak kenal aku , bila aku tak suka , memang aku tak suka dan aku pun takkan pernah cuba untuk suka dan terima benda tu. Kau kata kau kenal aku camne , jadi jangan tunggu lagi. Jangan bazirkan masa kau tunggu orang yang tak pernah hargai kau , macam aku ni haa.

Kau nampak baik aku je kan , kau tak penah nampak jahat aku camne kan. haa , ni haa aku tulis nak bagi kau nampak aku ni jahat sikit kat mata kau. Jahat tak aku? heh

p/s : kau tak nampak ke gaya kalau orang dah taknak? 

Monday, March 11, 2013

Kesanggupan

Assalamualaikum :)

Semalam agak terharu sebab Mira sanggup ohh naik KL nak jumpa aku. halamak. terharu gak ar. ke sebenarnya dia memang nak naik KL pastu alang alang jumpa aku? hmmmm. pape je la. haha

Semalam ahad malam dia sampai dari banting malam tu jugak lepas dia berjalan jalan ngan aku , dia balik banting. jauh tuuuu.  whoaaaa. haha.

Thanks Mira :)

Wednesday, March 6, 2013

Welcome

Assalamualaikum :)

Hari ni hari ke 3 Annya dapat adik :) nanti Annya jadi kakak yang baik tau.


Welcome to this world , Adam Noah :)
Semoga terdidik menjadi insan yang berguna dan soleh.

''jika seorang bayi tahu dosa yg terjadi dikalangan manusiapasti dia tidak ingin membesar..''

# May Allah always bless and protect you from a badness. Aamiin :)

Monday, March 4, 2013

Annya

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah masih lagi diberi nyawa hari ni :')

Weekend lepas balik rumah babah. Lepas kerinduan kat Annya kakak sorang ni. Sian Annya demam ye. Tapi tak macam demam. joget sana joget sini. haha. Moga cepat sembuh k.


# Annya , kakak love you :)