Thursday, February 7, 2013

Rasa

Assalamualaikum

Lumrah hidup , tipu kalau masing masing tak pernah terasa ngan member sendiri. But, alhamdulillah i can control myself and take it positive. Think. Yeah! Just a joke. Whisper from my heart "Make yourself sporting"  :)

Ini diri aku. Tapi tak semua orang boleh control diri. Tak semua orang boleh positivekan minda. Bila semua ni jadi , no wonder akan jadi tarik menarik muka , sakit menyakiti hati. So , bila kita try untuk mesra dengan orang menggunakan cara tersendiri , the first thing you must do is THINK BEFORE YOU SPEAK.

Kenapa? kalau aku dan diri aku sendiri , bila aku dah tak suka akan sesuatu tak kira lah apa atau siapa pun , sampai bila pun aku tak suka. buatlah baik macam mana pun. kalau aku tak suka , aku tetap tak suka. So senang je kalau dengan aku , jangan buat aku ada rasa benci. It's more than enough.

Betulkan orang kata , kalau sakit hati tu memang susah nak hilang. Tapi aku tak sakit hati pun , aku saje je tulis entri camni. Peringatan untuk diri jugak :)

Salam sayang :)

No comments:

Post a Comment