Friday, January 18, 2013

Day 5

Assalamualaikum.

Today is the last day for this week. Tadi aku saje je sampai lambat kat office. Nak try la kononnya. alih alih , aku gak yang paling awal sampai kat department aku. Tapi , aku enjoy la praktikal kat sini. Staff semua ok walaupun belum kenal semua. Just ada sorang tu je lah , Kak Sue. Dia macam straight sikit. Tapi , nasib baik bukan department aku. So , let it go. haha. Yang pasti , department aku iaitu department teknikal tersangatlah best + sempoi + gila gila + sengal + wenggg , semua ada. Tengok lah , aku datang lambat pun , diorang lagi lambat. masuk pukul 9 , pukul 9 setengah , pukul 10 diorang datang. Nak pakai apa , pakai laa. T-shirt pun boleh. Best kan? best laaaa *aku tolong jawabkan.

Mr.Eric tak datang hari ni. Tak payah nak Mr sangat. Aku panggil dia Eric je walaupun kalau nak tengok dari usia , pangkat bapak aku dah tu. Takkan aku nak panggil Papa Eric? iyewww *muntah* So , we just call him , Eric who is my supervisor :)

Eric takde hari ni , Abang Andy sama Abang Majidi saje je perli aku "best la balqis. seronok lah tu eric takde. takde kena buat kerja". well , betul la kot , tapi i'm totally bored right now -_- . nak tido tak boleh , Encik Sulaiman ada. Sebenarnya siapa Encik Sulaiman tu , aku pun tak tahu. Maaf Encik Sulaiman. kekeke.

Aku LI kat sini  , setakat ni semua menceriakan aku. Perangai masing masing menggeletek hati aku. haha. Just takde conversation dengan Kak Malini je lagi. Dia pun cam sombong je ngan aku , so i do the same thing *jahat gila. haha. Takpe , baru seminggu aku kat sini. ada 15 minggu lagi berbaki. hehe.

tata.

Salam sayang ;)

No comments:

Post a Comment