Thursday, November 22, 2012

Wedding

Assalamualaikum :)

Selamat Pengantin Baru cousin. Halloooo..! haha
Mohd Syukri bin Zoljesli , selamat pengantin baru aku ucapkan kat kau , abang.
Sorry hari tu aku cam sombong sikit dengan kau sebab taknak tuang air mawar. Ada sebab aku tak nak tuang air mawar sama baling * pun boleh :p bunga rampai tu kat kau. Lagi pun kau sama aku pun macam tak rapat kan. segan la aku. aku kan pemalu. hihi :p



Haa. tu dia. with kak fariza yang omeyy :D


To abang :
Selamat Pengantin Baru. Harap kekal dan bahagia hingga ke jannah Allah. Dah kawen ni , kau dah jadi suami orang. banyak tanggungjawab tau. nanti jangan lebihkan isteri dari family sendiri. haaa. tak elok tu. nanti kalau isteri salah , jangan tak tegur. Aurat tak tutup , jangan tak tegur. hang yang tanggung dosa dia. haa. tapi cam lah kau baca benda ni kan. haha. Last but not least , selamat berjaya mendidik isteri dan anak anak kau. Semoga menjadi keluarga Sakinah :D

No comments:

Post a Comment