Tuesday, November 13, 2012

Kuala Lumpur , aku pergi ..

Assalamualaikum :)

ni tengah lepak sorang sorang kat rumah , tanpa ada sape sape pun , hanya aku keseorangan. halamakk ayatt. haha
tengah melepak sambil meniti hari hari terakhir kat kl
Nanti mesti rindu. serius rindu.
dah last sem , baru nak rapat sana sini
perghh , cabaran hidup betul

nanti aku mula lah terbayang bayang itu ini. memory sana sini. suka duka dengan member2.
hmmm. tak terkata la nak type kat sini. satu perkara yang pasti ialah aku akan rindukan semuanya.
sangat pasti.

Nanti kita jumpa lagi , in syaa Allah. Jaga diri masing masing. 
Siapa yang aku dah kenal , tak mungkin aku lupa :')
Nak jumpa , diharap roger roger. jangan pinggirkan aku. hehe

Aku sayang kawan kawan aku tau. sayang sangat. malu plak. kbai. haha

Take Care :')

No comments:

Post a Comment