Thursday, October 25, 2012

Impian

Assalamualaikum :)

Lama tak update. Mana tak nya. nak setel project yang melambak lambak tu la. tapi tak gak setel semua lagi tau. Dasyat betul dah final year ni tau. tetiba rasa seram plak nak praktikal sem depan. adehhh -.-''

Tapi lama tak update , cam ada je yang baca blog ni kan? Thanks ^_^
Mana tahu? sebab dapat comment yang , blog ni telah di tag! haha.
Haaaa , insan ni laaa yang dah men'tag' blog ni. Trimass ye :D

Tapi maaf sebab tak dapat nak join sebab sekarang tengah tak banyak masa dan agak busy. Mmm , lagipun kurang berminat benda benda macam ni kot. heee.

Takpe. Walaupun aku tak join , tapi aku tetap akan tulis impian aku macam yang diminta. SINI


Mulakan impian korg dgn ayat "IMPIAN SAYA ADALAH.......................(tak lebih 30patah perkataan)


Impian saya adalah tak lain tak bukan nak terus melakukan perubahan untuk jadi seorang wanita solehah yang mana perubahan itu bukan hanya di luaran , tapi terus bersemadi di lubuk hati.

That's it. cukup cukup 30 patah perkataan. haha.

Tapi kalau nak ikutkan , impian aku banyak. Banyak sangat. Apa?
- Nak buat bakti kat mak sama abah * walaupun ..
- Nak balas jasa mak sama abah * pun walaupun gak ..
- Nak cari redha dan cinta Allah
- Nak jadi perempuan solehah
- Nak jadi anak yang soleheh
- Bila dah kawen , nak jadi isteri yang solehah


Dan banyak lagi. tapi kalau hanya sekadar impian tanpa usaha , mesti akhirnya akan terkubur jugak walau sebesar gunung pun impian tu. Moga Allah tabahkan hati aku agar aku terus usaha dan usaha :')

Salam Sayang :)

1 comment:

  1. hehe...ok xpe...sy phm...benar, kalo dihitung impian yg kita inginkan...mmg terlalu bnyk...insyaAllah..moga segala impian yg awk impikan akan menjadi kenyataan...usaha dan doa ok :') pasti impian itu tiba suatu hari nanti :')

    ReplyDelete