Sunday, September 30, 2012

Aku Manusia

Assalamualaikum wbt :)

Hari ni rasa cam tercapai kot hasrat nak update blog sebab hari-hari nak update tapi tak tahu nak post pasal apa. cam desperate sangat la plak. haha. Mmm. Maybe sikit je kot nak update. Maybe la , kalau panjang menjela tu tak jamin laa. haha

Liku-liku kehidupan sebagai seorang manusia , mesti la sentiasa buat kesilapan. Bukan manusia kalau tiap kali betul , bukan manusia jugak kalau tak pernah buat salah. Dah tertulis , takde pun manusia yang sempurna kat dunia ni. Hanya Allah yang paling sempurna :')

Buat silap kena mengaku lah kan , tapi ada je yang jenis pentingkan diri sendiri ni , buat bodoh je pastu salahkan orang lain *tetiba cam terasa sikit. haha. Aku cam rasa pernah buat ni. Yeke? *Cehh , xnak ngaku plak alaaa , pernah la kot. kot laa. Haaa , aku ngaku k. so , kat sesape entah *aku lupa dah maafkan lah aku. heee ^_^

Aku tahu , aku tak sempurna *eleh , korang pun sama :p dan tak boleh buat semua orang senang dengan aku. Seriously , kadang-kadang aku tahu aku dah buat orang terasa tapi aku sedar lepas aku buat. Tu la yang di namakan , cakap sebelum fikir. Sepatutnya , berfikir sebelum cakap. Haaaa. Padan lah muka aku. Pastu serba salah. Muka memang ar cool. Dalam hati , resah , gelisah , tak keruan , haa , apa lagi??semua ada -.-'

Ehh , sambung balik. Aku mintak maaf ea. Mintak maaf sangat-sangat kalau ada sesape yang pernah terasa hati dengan aku. Walaupun , korang terasa tapi salah korang sendiri bukan salah aku , aku mintak maaf gak *bongkak gila ayat. haha. Aku mungkin bukan member yang terbaik , mungkin jugak bukan teman *teman apa? teman hidup , teman pengganti pun boleh. bhahaha yang terbaik tapi aku cuba jadi yang baik dan insya'allah akan cuba jadi yang terbaik *ayat aku cam sedih kan? sobss :p Maybe gak korang lagi baik dari aku. Kalau ada salah silap aku , tegur la. Insya'allah diterima dengan hati yang terbuka :)

Nak ubah perangai dan perbaiki diri kena la sentiasa terima teguran orang. Jangan bila orang tegur , tak boleh nak terima pastu anggap diri sendiri dah cukup perfect. Haaa , kot ada orang camni boleh la terjun dalam kolam kumbahan. Tempat paling sesuai la tu. haha

Dah kenapa nak mintak maaf bagai si Balqis ni. Saje , nak tambah entri dalam blog titteewww :p

Salam Sayang :D





No comments:

Post a Comment