Monday, June 11, 2012

I'm coming..!

Assalamualaikum. Mmm. kali ni , tiada maaf akan dipinta atas kelewatan yang sangat terlewat sebab tak update blog. SEBAB. AIN cakap , bila aku update blog je , "sorry lambat update. dah memang kau lambat pun..! " ok , tu kelakar. haha. ain mana? ain mana entah. kalau ain yang dimaksudkan baca blog aku , sila terasa. HAHA

Hadirnya aku disini , sebenarnya aku masih tak tahu nak update apa tau. aku nak update intro kat atas ni je sebenarnya. penting bagi aku. haha. kejap laa. FB jap. XD

1 jam kemudian :D
ahha..! aku dapat dah. aku nak cakap sikit je pun. Aku tak puas hati dan sakit jiwa tengok peserta2 Pentas Kilauan Emas tu. alahai , sedeh pun ada -.-  Dah kenapa ek , diorang umur2 dah lanjut pun nak masuk benda tu? Dibuatnya tengah terkinja kinja atas pentas tu , roboh pentas tu. haaaa. hambikk kau. Tak caya? gi la tengok iklan kat TV tu haa. alahai.. Eeeee. entah apa2 la. Cuba la bersyukur sikit Allah tu dah lanjutkan usia tu, tak meninggal awal. patutnya usia2 camtu kena la lagi dekatkan diri awak tu dengan Allah. bukan terjerit terlolong macam tak pernah jumpa mikrofon. Bukan la aku sakit jiwa dengan Pentas Kilauan Emas tu bermakna aku senang hati tengok Mentor , Akademi Fantasia yang muda2 lagi tu. Ohhh. Tiada maknanya. tengok pun tak. i tak layan laa. haha. :p TAPI...! haaa. ada tapi kan. haha. kalau lagu sedap2 , aku download , aku dengar dikala tengah boring2 , mengantuk tu. haa. layan. hihi

Dah la , xtau nak cakap apa. bye. haha.

#aku rindu dia *tiba2. suka hati laa. wekkk :p

1 comment:

  1. amboi.. kemain mengumpat aku kan.. hoho
    btw, still ingat ayat kau yg ni.
    "anak pak cik Hussin mane lagi yang aku kenal pun."
    haha.. quite kelakar... ^_^

    ReplyDelete