Tuesday, December 13, 2011

Update ~ ~

Lama lagi tak update kan.. Hee.. Internet sangat lambat oh.. Aduhai.. Nak melawat blog2 lain pun tak berkesempatan.. Insya'allah next time blog2 anda akan dilawat.. :)


Haaa.. Mesti korang familiar dengan lagu ni kan.. Aku start dengar je dah terus suka lagu ni.. Sebelum keluar cerita ombak rindu kat panggung lagi.. bangga.. hoho.. :p



Nak update pasal ombak rindu.. Aku dah tengok cerita ni.. Jalan penceritaan yang tersusun.. Aku suka.. Aku tak nangis ok. Aku kental kalau korang nak tahu * poyo giler .. Haha.. Betul cakap salah seorang blogger , view dalam filem ni sangat menarik lagi2 bila matahari terbenam.. Cantik... :) Aku suka watak Maya Karin dalam cerita tu.. Dia tambah cantik pakai tudung.. Dalam cerita tu dia tabah sangat tempuhi dugaan yang datang.. Aku harap aku dapat jadi setabah tu :)

Ok .. Salam sayang dari aku buat semua..
Take Care ;)

Subhanallah  ;)

No comments:

Post a Comment