Saturday, November 19, 2011

Giliran

Lama tak update blog kan.. Heee.. Tak dapat2 idea nak update blog pasal apa.. lagi2 hari tu busy sebab final exam kan.. Cerita pasal final.. Mmmm.. Susahlah exam lagi2 subject Data Structure.. Giler Kentang!!  Dush! Dush! *down kejap


Ok..Balik kepada tajuk asal.. Giliran? kenapa dengan giliran? Kat tempat aku ni haa.. Kat stesen bas , aku tak pernah nampak orang beratur time nak naik bas.. kat tempat lain aku tak tahu.. Yang pastinya kat tempat aku takdanya nak nampak orang beratur time naik bas.. Cuma sekali seumur hidup aku.. Dan itu jelah sekali.. Dan tak pernah aku nampak lagi orang beratur macam hari tu.. Aku teruja jap time tu.. Panjang kot orang beratur.. Aku punya teruja sampai nak amik gambar lagi diorang tengah beratur , tapi xdapat amik la sebab malam.. xnampak pun gambarnya.. -.-  Tapi time tu aku rasa cam cepat je sampai giliran aku nak naik bas tu walaupun beratur panjang.. Tak payah nak berebut2.. Best2! ;D Nak banding dengan keadaan yang sentiasa aku alami *ayat nak sastera je , memang tak la kan..Daripada elok2 aku rasa cam cepat je nak dapat tempat duduk , aku sedar2 je dah ada kat belakang dan orang baru datang dah naik bas.. Dan cam biasa kena lah berdiri *suka selalu berdiri , hobi o.O .Kena plak la yang seangkatan berdiri dekat2 dengan kawasan* 'kawasan' xtahan aku berdiri, mat2 bangla , mat2 indon..Memang laju je la hidung aku nak kembang kempis kan.. Perghh! Masyukk la bau kalian.. Hoho..

Aduii... Wehh.. Korang nak tahu tak.. Aku , mengimpikan kejadian beratur nak naik bas tu berlaku lagi dalam hidup aku.. Bila la nak datang disiplin dalam diri masing2.. *muhasabah diri ok  Kalau beratur , bukan lari pun bas tu.. *ade plak orang nak bawak lari kan . Kalau ada nenek2 ke atuk2 ke yang nak naik bas tu , pastu berebut2, tolak sana , tolak sini , jatuh orang tua tu, tak ke kesian kat diorang.. Kalau korang tolak2 aku ke takpe lah gak.. Pasrah je dah dalam hati aku ni haaa.. Nasib la aku ni kuat nak menahan tolakan korang tu.. *poyo la plak . Dibuatnya jadi pape, ayokkk... mula la takde sape nak mengaku kan.. Aduhai...

Bila la agak2nya nak letak papan tanda sila beratur untuk menaiki bas plak.. Haha.. Tunggu la aku bangunkan stesen bas sendiri.. Ok la.. Chaw! ;)

comel !   ^_^
budak kecik pun tahu camne nak beratur

# Comel gak kalau rakyat Malaysia nak naik bas beratur pegang bahu cam budak2 kat atas ni.. Hihi

Taking Care 
;)

2 comments: