Saturday, November 26, 2011

Durian Oh Durian

Kenapa dengan durian.. Nak bagitahu ada banyak kat rumah aku * bangga sangat plak.. Rumah dikelilingi pokok durian kan.. haha.. Ada yang jeles tak bagi hantu2 durian di luar sana? Hihi.. Tapi ada yang tak heran pun sebab diorang tak suka sangat diorang dan memang hate kan buah durian * apalah salah durian tu kat korang Pelik lah kenapa tak boleh bau durian tu.. Hee..

Kat rumah aku ni , ceritanya sehari gugur dalam 4 , 5 biji jugak.. First2 ada rasa bahagia jugak tau.. Ye la.. Orang lain nak durian kena beli kot.. Kat rumah aku ni la yang orang kata "Durian Runtuh" .. Hehe.. Tapi sampai sekarang dah banyak sangat la pulak.. Mak aku dah mula gelisah camne nak makan durian banyak2 tu.. Sampai dah sedekah2 kat orang la durian tu sebab penat makan punya pasal.. Sedekah kat orang , hambik 10 biji sekali.. Haha.. Semoga menikmati la durian2 tu ye.. ;D


* ada plak baldi simen tu. tak semenggah betol -.-

Masa awal2 hari tu memang la banyak ni je.. Sekarang dah berganda.. Hoho.. Meh la sapa2 nak makan durian free.. Anda dijemput hadir.. :D Durian akan dihidangkan dari pelbagai jenis (species).. ;)

Take Care
;)

1 comment:

  1. baru ja makan... kawan suami hantat rumah sampai seguni...walhal utk 3 org makan saja..... jenuh nk hbiskan...hhee.. Salam Maal Hijrah

    ReplyDelete