Thursday, November 24, 2011

Malaysia vs Syria

Salam sayang buat semua .. ;D


First sekali nak ucap terima kasih yang tak terhingga kepada pasukan Malaysia kerana dah berhempas pulas semalam lawan dengan pasukan Syria.. Dah habis separuh masa pertama masih 0-0 .. Cuba tengok diorang main macam mana.. Masing2 belum sempat sampai kat gol , dah patah ke tengah balik.. Aku pun terfikir , maybe ni pun penalti jugak nanti.. Sangkaan meleset bila , Syria mendahului 1-0 pada minit ke 52.. Adoiii.. Haha.. Tapi aku masih berharap gol pertama daripada pasukan Malaysia... Masa tinggal 10 minit je lagi , takde jugak Malaysia masukkan gol.. Aduhai..Dan bila gol kedua menjadi milik Syria dengan takde satu pun gol dari Malaysia , aku pasrah dah time tu.. Hahaha..

Its ok Malaysia.. Kalah menang adat pertandingan.. Bukan namanya pertandingan kalau semua jadi juara.. Kan ;). . Harapan aku , semoga pasukan Malaysia dapat perform yang terbaik pada hari ahad ni bertemu dengan pasukan Bahrain.. Do your best ok.. :)

# Jangan la kecewakan aku cam semalam.. Panas muka aku tengok Syria dah masukkan dua gol..*cam aku plak main :p

Ok , bai.
Take Care 
;)

1 comment: