Saturday, October 8, 2011

:: Kurus ::

Kenapa nak tiba2 wujudkan entry kurus ni? Haha. Takda pape lah sebenarnya.. Risau kat sorang member ni... Kenapa dengan dia? Hmmm. Risau sangat kalau gemuk.. Macam obses kurus pun dah ye aku tengok. haha.. Sorry beb kalau kau terbaca.. Heee.. Macam ni lah nak cakap.. Kita kalau boleh jangan sekat permakanan kita sebab makanan tu nikmat Allah.. Tengok macam aku.. Makan je.. Kuat gak aku makan tau.. Hihi.. Mak aku pesan.. Jangan nak kurus sangat. Makan tu tak payah nak sikit sangat. Selagi sihat ni makan je la apa nak. . Nanti bila sakit semua nak pantang. Itu tak boleh makan. Ini tak boleh makan.. Haaa. Dah hilang nikmat makan.. Tak dapat nak merasa lagi..

Lagi.. Jangan kurus sangat k.. Aku rasa kalau boleh, kau nak je capai 40KG berat badan tu kan.. Hishh!!Geram aku tengok. Makan tu takot. Makan ni takot.. Macam suruh makan kulit durian plak.. Takut sangat gemok.. Tak gemuk mana pun kau tu la syg oi.. Badan tu ok je aku tengok.Jangan Risau sangat lah k :) Kurus2 nanti, ingat lelaki suka ke? Haaa. Aku tak ingat dapat dari mana tapi yang ingatnya ialah.. Lelaki suka perempuan yang chubby2 tau.. Pastu tak suka perempuan yang 'kerempeng'.. Sebab apa aku pun tak tau.. Hoho.. Nak kurus sangat.. Pakwe kau lari nanti aku tak tau.. ayokkkk :p

Ok?? Jelas? Kau tu ok je la syg.. Badan dah comel.. Tak gemuk langsung pun aku tengok k.. Muka pun comel. Tu sebab ramai suka kau.. ;)

Dah la. Tak payah nak kurus2 lagi k. Tak suka aku tengok asyik takot nak makan je.. Asyik takot gemok je.. k.. Pastu kata aku jeles.. Aku sekeh kang tau la.. Ketiadaan maknanya k.. Baik aku makan. Lagi sedap.. whahah...

Take Care ;)

No comments:

Post a Comment