Saturday, September 3, 2011

::Datang Beraya::

Waahh.. siapa yang datang beraya? Semalam budak2 ni datang beraya. Siapa? Member2 seangkatan.. semuanya 4 orang.. Lelaki semuanya..Tiga daripadanya member sejak sekolah lama lagi.. Kira boleh in lah sama diorang.. Asyik perli aku je.. Cehh!! :p Seorang lagi budak kelas kat kolej... Dia on the way dari Johor , singgah raya sebentar. Rancang nak ke rumah as pulak lepas raya rumah aku, tapi as takda kat rumah pulak.. So , terus balik je la.. Ahah.. Kepada member2 sekolah , orang datang raya bawak lemang wey.. Haha.. Thank you , kawan.. heeee... Tahun ni agak best. Bukan best beraya tapi best sebab tak ramai yang datang rumah.Mak aku buat rumah tertutup. Haha. Tak macam tahun2 sebelum ni.. Ya ampun.. Ramainya sekali datang. Naik lumpuh tangan aku kejap nak basuh itu , basuh ini , kejap2 air habis.. Yang tambah lagi tak best , bila umah dah ramai , aku terpaksa lah duduk ke dapur.. termanggu sorang2.. kesian kan.. Haha.. Kalau member2 aku tak apa lagi.. Masalahnya , semua anak murid mak aku tau.. Rasa cam nak duduk dalam bilik je.. Tido lagi best... ZZZzzzzzzzz... :p .. Ok lah , macam mana raya tahun ni? Tak meriah mana pun. Hari raya first je yang penuh rumah wan aku. Dan macam biasa lengang macam hari2 biasa. Tu la sebabnye , aku tak berapa nak suka pun kalau time hari raya.. :) Haha. Poyo betul ayat.. Tata..

:)

No comments:

Post a Comment