Saturday, August 13, 2011

Pelengkap Hidup

Rasa macam nak tulis buat bakal suami lah.. HAHA. awalnye.. Balqis2. apa ni? awalnya fikir pasal kawen? eh. lebih baik kawen awal. Dapat cegah maksiat tau.. hehe. Xde la. Mane pulak Balqis nak kawen kan. Diri pun xde orang yang mahu. Inikan nak ada calon.. :p

*untuk awak yang jadi suami saya nanti , awak jaga saya elok2 ye? 
Nanti awak bimbing saya k. 
Nanti awak je yang jadi peneman saya. :)
Nanti time solat awak jadi imam saya jadi makmum k.
Nanti semua benda kita boleh buat sama2 :)

Lagu ni khas untuk awak ;)


video

;)


No comments:

Post a Comment