Monday, August 29, 2011

Cekodok Cendawan

Hah? ape tu? haha.. Aku pun pelik tau. Mak aku la ni.. Suka sangat buat resepi sendiri.. Orang selalu buat cekodok bilis ke ape ke. Dia buat cekodok cendawan. Kalau orang lain dah pernah dengar dan makan aku tak tau la.. Tapi ni first time dalam hidup tau aku makan.. haha.. Makan punya makan sedap la pulak. So , aku pun makan la dengan tenangnya. Sekali tengok, dah tinggal separuh daripada sepinggan tu.. haha.. Ooooo.. Sedap rupanya. Baru aku tau.. haha.. Ala , aku tak berapa nak terkejut sangat sebenarnya sebab mak aku suka buat resepi dia sendiri. Suka hati dia nak masak pelik2 janji sedap.. Heeee. Jangan bagi tau dia lah yang dia masak tu sedap sebab nanti dia bangga.. ayat yang selalu sangat didengari "Eh, biasa lah tu. Tengok la sape masak. Mesti sedap punyeee" .. haha.. Mak aku la pulak perangai dia kan..  haha..Nak tau lagi apa yang dia masak pelik? Haaaa.. Datang rumah , duduk serumah sama aku , baru tau macam mana dan apa yang mak aku buat.. haha.. Ok, bai.. ;)

No comments:

Post a Comment