Sunday, June 19, 2011

Ralat?

aku perasan yang diri aku ni seakan pelik atau entah la.. andai member aku jadi milik orang lain tak kira lelaki atau perempuan, mesti aku rasa ralat atau lebih di fahami dengan perkataan terkilan.. kenape? entah. aku pon tak tau. padahal member je pon. tapi bende ni buat aku cam rase lain ar. bukan marah atau jeles. tapi entah la.. aku pon tak tau nak gambarkan camne. Lagi2 yang baik same aku atau rapat ar. Maybe ni kes sayang member la ni kot. hehe. Camne nak hilangkan perasaan ni? aku xsuke ar bende ni coz perasaan ni macam takde motif. xkan marah? sure ar aku happy coz member aku bahagie kot kan. sedih? ade la jugak kot. haha. Tapi takpe. cool2.. bende2 camni tak payah nak amik serius pun coz aku pun xtau kenapa adenye perasaan tu.. dah tau tu kenapa tulis kat sini? saje je nak penuhkan blog.. heee.. k.. chaw.. ;)

4 comments: