Monday, June 6, 2011

Perak

Ikut jalan dalam , lebih kurang 8 jam perjalanan pergi ke perak.. lamenye... Tapi sampai je kat perak , cunnye tempat tu.. permandangan indah.. sedap mate memandang.. pergi sana nampak bukit bukau , pergi sini nampak bukit bukau , pergi mana2 pun nampak bukit bukau.. cantiknye.. rase cam xnak lepas pandang keindahan alam tu.. buat jiwa tenang.. lepas tu lalu kat beberapa batang sungai.. tasik...wow! cantik sangat.. kagum.. Tujuan sebenar , nak pergi kenduri rumah miss Najiah kat taiping.. seksa betol nak sampai sane.. tapi nasib baik ade halwa mate.. :)
pergi same A bukan name sebenar , N bukan name sebenar dan A bukan nama sebenar. Salah sorang A atau pinggu , asyik tidur je.. macam die pulak yang drive.. Kadang2 kesian pulak tengok N drive.. tapi degil mamat sorang tu.. suruh berenti rest kejap xnak.. nasib baik ok je perjalanan xde pape problem.. sampai rumah miss pon dah habis kenduri.. haha.. tapi makanan ade lagi.. lapar2.. haha... masing2 makan, mang ai.. A yang lagi sorang ni xmakan la coz xmakan nasi.. Alhamdulillah , perjalanan berjalan lancar walaupun ade terlansung ke sana sini.. The Best Moment .. 

3 comments:

  1. perghh .. pedih aty , membacanya .. :P

    ReplyDelete
  2. eh2.. knape2? ish3.. kesian kesian kesian... :p

    ReplyDelete