Tuesday, June 28, 2011

A lots of Meaning . .

Member2 yang aku kenal dari dulu sampai sekarang. . Member2 sekolah rendah , sekolah Tuanku Muhammad , Teknik Tuanku Jaa'far , Kolej Poly-Tech Mara dan semua lah member2 yang anggap aku pun member korang.. Lagi-lagi untuk member2 yang rapat sama aku . Yang selama ni tolong aku. Yang selama ni selalu dengan aku bila-bila waktu tak kira susah atau senang. Dan yang selama ni sentiasa memahami aku walau macam mana pun aku yang sebenarnya. Aku tak tahu kalau ada yang anggap luaran je member tapi dalaman benci aku. Maybe ada , tapi aku tak tahu. Kalau tak ada , alhamdulillah. Tapi kalau ada, aku minta maaf coz buat korang dah benci aku ye. Tapi yang aku nak korang tau , aku best giler2 dapat member2 cam korang. Thanks sebab nak jadi member aku.

Friends , you know what . You are my comfort zone. I really feels great being with a friends like you. You  and me make perfect we. Turning the days from sad to sunny. Whenever we do get together , life just can't get any better. I feel so lucky to have you as a friends. :)

Years may fly,
Tears may dry,
But my friendship with you will never die.

LOVE you so much . .

2 comments:

  1. thanks at die jgak coz sudi jdi kwn apis..wlaupun mngkin die x prnh anggp apis cm2...rindu at sume kkwn kolej..kim slm dieorg k...take care..daaaa....

    ReplyDelete
  2. welcome . . rindu , rajin2kan lah diri datang kolej . . ;)

    ReplyDelete