Saturday, June 18, 2011

Boleh tak . .

Boleh tak kalau aku buat kau benci kat aku? Kau pergi la cari orang lain. There's a lots of people that is more better than me..We're just friends. Aku tahu kau faham tu , tapi kau tak berapa nak faham kan. . Susah betol la kau ni. .Ntah ape la yang ade kat diri aku ni sampai kau suke sangat plak kat aku ni haa.. aku jadi orang giler kang semue lari , baru la kau pun xnak kat aku kan. . Maafkan aku coz maybe kau dah banyak terasa hati dengan cara aku. Tu je cara nak buat kau benci kat aku. Kalau tak , kau takkan benci aku. . Sekali lagi, maafkan aku..

Jangan berharap kat aku lagi k . . Please! Let me go from your life. . . Take Care . . :)

*lagu ni ditujukan kepada si dia kat atas ni : Cinta Tak Di Restui - ST 12

No comments:

Post a Comment