Tuesday, May 31, 2011

Kau

Berlalu... terus berlalu.. walaupun aku tersungkur , kau terus jua berlalu tanpa menoleh ke belakang walau sesaat pun.. Biarpun aku menjerit , melaung dan terus memanggil... kau tetap berlalu.. Kau sentiasa disisi aku tapi kenapa seringkali kau tak pernah menunggu aku? hanya aku yang menunggu kehadiran kau... kadangkala aku penat.. sehingga aku biarkan sahaja kau berlalu dengan harapan nanti kau akan datang lagi pada aku.. walaupun aku tahu kau takkan kembali kerana itulah yang telah ditetapkan... ohh , MASA...


8 comments:

  1. masa tidak akan pernah kembali .. hargailah masa kita sepenuhnya .. jgn biarkan ia berlalu begitu sahaja .. :)

    ReplyDelete
  2. ye2... hargailah masa.. Masa itu lebih berharga dari emas... heee

    ReplyDelete
  3. ahaha..nak jual masa la pas nie..yeay..:P nak beli ta??hoho

    ReplyDelete
  4. hahaha.. nak jual berape kupang? hehe

    ReplyDelete
  5. apa kupang kupang .. jual paun sterlling la .. baru kaya .. ahaha .. masa apa nak bli .. ?? bole deal deal .. :P

    ReplyDelete
  6. emm.. masa apa yang ada? banyak perisa ke? ok, deal! :D

    ReplyDelete
  7. ahahah .. adaada .. just pilih ja .. :P .. deal2 .. :P

    ReplyDelete