Friday, May 27, 2011

Dorm12 TTJ meet up...

tak tau nak cakap camne.. bile nak jumpe diorang rase cam exited.. xsabar rasenye. yela dah lame xjumpe.. tapi bile dah sampai sane , aku plak tak tau nak cakap ape.. bleh je aku diam kan, time tu.. entah la.. rase cam lain kot.. tapi dah lame sikit, ok lah... biase la aku.. kene ar buat2 sengal sikit.. hehe... amik kau.. asal aku cakap je, ketawe masing2.. hehe... bajet hebat lah tu.. haha.. xde la... member kelas aku cakap, kalau aku masuk raje lawak, mesti aku dapat no1.. nampak sangat tipu.. hehe.. berbalik kepada TTJ meet up, xsemua pon yang join.. ade yang tak datang... xpe2... maybe next time... kitorang meluangkan mase bersame2 jugak la hari tu walaupun kejap je... ni , ade ar gak gambar diorang... ni je yang termampu untuk upload... Internet 'terbaik' sangat kat sini.. heee




No comments:

Post a Comment