Friday, February 4, 2011

Rayau!


Duduk kat asrama "tercinta" memang bosan.. lagi2 jarang balik ke kampung.. berjauhan dengan keluarga yang dirindui.. ish.. tak tau nak cakap camne.. huhu...
Akhirnya aku dan rakan2 yang sama2 mengharungi suka dan duka menetap di tempat asing buat sementare ni membuat keputusan yang agak2 bernas dan muktamad iaitu keluar berjalan jalan...haha... Ayat nak macam novel je kan.. haha

Tapi betul , memang tu je la kerje kitorang kalau tak tau nak buat ape... Kitorang keluar sebab nak pergi jalan2 semata mata.. tapi kitorang memang la jarang nak keluarkan duit untuk membeli belah.. bukan kitorang tak nak ,tapi duit tu tak nak keluar... kalau dah keluar , cepat2 masuk balik ke tempat asal... malu sangat agak nya.. haha

Tapi kawan aku yang sorang ni pulak , memang senang sangat nak keluarkan duit... ish2... duit die macam air.. kalau orang tengah haus minum air , haa macam tu lah cepatnye habis duit kawan aku yang sorang ni... Sape? lupe plak nak bagi tau orangnye... Nazatul Farahin Azman.. atau lebih dikenali dengan atul... budak Kota Tinggi ,Johor. Dia ni budak same kos dengan aku.. kitorang pernah 1 kelas.. so , kira rapat jugak la...

Kat bawah ni ade la sikit aku masukkan gambar kitorang gi merayau... nak masukkan semua , internet tak payah kate la... siput lagi laju.. hehe..


Atul & Mira


Mira


Nurul


Aku

Mira

Nurul

;))

No comments:

Post a Comment