Friday, February 4, 2011

New Friends Since Entered in KPTM KL

Mira Farhana binti Hashim...


sape ni?? housemate aku yang same2 registered at kptm...Lawa orangnye.. Ade 3 orang adik beradik.. Ditakdirkan menjadi anak yang ke 2... Dulu sekolah kat Teknik Ampangan, Seremban.. Sebelah sekolah aku je.. tapi tak pernah pulak nak terjumpe.. huhu..asal dari Sepang , Selangor.. Ambik kos Human Resources (HR). Lahirnya pada 7 Februari 1992.. umur same dengan aku tapi nampak macam 16 pon ade.. haha..Perangai giler2 + kurang matang boleh tahan.. tapi kadang2 macam nak bagi penampar pun ade gak.. haha

Wan Nurul Izzati....


Sape yang comey ni?? Haha ... ni pun housemate aku jugak... tapi lambat sikit lah coz second intake student... asalnye dari Pasir Puteh , Kelantan.. Slalu dengar die kecek klate dah faham dah aku bahase diorang ni.. :) ade 5 orang adik bradik dan ditakdirkan menjadi anak yang kedua jugak...Sebelum ni die dah amik diploma kat UniKL kos pharmacy tapi die amik diploma lagi skali kat KPTM ... sebab ape die buat camtu , aku belum tanye die dengan detail lagi... hehe.. kat KPTM die amik kos TESL.. Lahirnye dia pada 27 Julai 1989.. Perangai pun gile2 jugak... terbaik dalam mengenakan orang.. haha

Kiranya diorang ni boleh la in dengan perangai aku kalau nak dibandingkan dengan orang yang serius melampau tu.. aku pun rase cam nak tampar2 je muke die.. haha
Yela... hidup ni kan , kene la bergumbira sikit.. kalau asyik nak serius je orang pun nak takut nak kawan dengan kita kan?? So , Happy Go Lucky la sikit... ;))







Ni la antara gambar aku dan diorang.... Hopes , Friend until the END... love them...

No comments:

Post a Comment