Sunday, February 13, 2011

Member2 Section 13 ( Sem 2 )

Sape ni? ni adalah member2 aku untuk sem ni... kalau dulu kami sentiasa berlima , tapi sekarang kami berempat... dulu , section 23 selalu together2 dengan mira , rahil , atul & ishya.. tapi sekarang atul & mira dah tak same kelas dengan kitorang dah.. atul masuk section 14 , kelas dak2 pandai.. dekan lah katekan... ;))  mira pulak masuk section 12.. so , agak susah la nak same2 macam dulu lagi.. tapi selalu je jumpe atul sebab ade 2 kelas aku gabung dengan kelas die.. mira la yang susah sikit nak jumpe... sem 2 ni , aku still lagi dengan ishya & rahil tapi tambah lagi sorang minah ni.. asnida mat aziz atau lebih mudah dipanggil nida... dulu die section 24 , macam mane kenal? aku pon tak tau.. maybe sebab member2 aku kawan dengan member2 die kot.. die kate die kenal aku... aku? mane kenal die.. hehehe... tapi sekarang dah jadi kawan baik tau.. ;))
ni aku upload gambar dak2 ni...





keep our friendship ever... love them... ;)

No comments:

Post a Comment